Doe mee aan de Grote Zwolle Quiz 2019

Door 20 december 2018Nieuws

Het is weer zover!
Dinsdagavond, 29 januari 2019, organiseert de Zwolse Historische Vereniging na het grote succes van het afgelopen jaar weer de Grote Zwolle Quiz. U kunt vragen verwachten over de eeuwenoude geschiedenis van onze stad, maar ook over het recente verleden. Net als bij een pubquiz spelen we in teamverband. De teams bestaan uit minimaal twee en maximaal vier personen. Kunt u geen team samenstellen? Geen nood, voor aanvang stelt de organisatie teams samen van individuele deelnemers. Natuurlijk zijn er weer mooie prijzen te winnen, maar belangrijker is het met elkaar delen van kennis over de rijke geschiedenis van Zwolle.

De quiz wordt dit keer gehouden in de Panoramazaal van het Stadhuis, ingang Grote Kerkplein. De inloop, met gratis koffie en thee, is vanaf 19.00 uur. De aanvang van de quiz is om 19.30. We eindigen omstreeks 22.30 uur. U kunt zich óf per team óf individueel aanmelden (maak wel duidelijk voor welke mogelijkheid u kiest). Wacht niet te lang omdat er een maximum is gesteld aan het aantal deelnemers.

Inschrijfgeld
Het inschrijfgeld bedraagt:
€ 4 voor leden van de Zwolse Historische Vereniging
€ 8 voor niet-leden van de Zwolse Historische Vereniging

Niet-leden van de vereniging betalen bij aanmelding van een lidmaatschap (met ingang van 2019) ook slechts € 4. U krijgt daarvoor net als alle leden vier afleveringen per jaar van het fraaie Zwols Historisch Tijdschrift.

Alle deelnemers verzoeken wij het inschrijfgeld ter plekke te voldoen.

U kunt zich aanmelden bij: info@zwolsehistorischevereniging.nl
Vermeld daarbij per deelnemer of u lid bent, geen lid, of dat u lid wilt worden.
Eventuele vragen kunt u uiteraard ook via dit e-mailadres stellen.