Waarom een lidmaatschap van de Zwolse Historische Vereniging?

U ontvangt vier keer per jaar een aflevering van het rijk geïllustreerde Zwols Historisch Tijdschrift met een keur van hoogwaardige artikelen over de geschiedenis van Zwolle en haar bevolking.

U kunt u per mail laten informeren over lezingen van Erfgoedplatform Zwolle, over stadswandelingen en over de jaarlijks door onze vereniging georganiseerde Grote Zwolle Quiz. Kortom: u blijft op de hoogte van alle activiteiten op historisch gebied in onze stad.

En, heel belangrijk: door uw lidmaatschap draagt u bij aan de bevordering van onderzoek naar de geschiedenis van Zwolle en de publicatie van dat onderzoek in ons tijdschrift en op de website www.zwolsehistorischevereniging.nl

De contributie voor dit alles bedraagt slechts €25 per jaar.

Hoe wordt u lid?

U kunt op drie manieren een lidmaatschap aanvragen:

Na aanmelding ontvangt u een nota van € 25 voor de contributie van het eerste kalenderjaar van uw lidmaatschap. Na betaling ontvangt u alle reeds verschenen nummers in het betreffende jaar.

Aanvragen lidmaatschap

Lid wordenGeef lidmaatschap cadeauGeef lidmaatschap cadeau (4 afleveringen Zwols Historisch Tijdschrift; daarna stop)

privézakelijk

Dhr.Mevr.